Avaleht /  Koolituskalender
Koolituskalender Print Email help

Müügikoolitus "Külm kõne"
 
Download as iCal file
Koolituse toimumisaeg: 23. november, 10:00 - 17:00

Õppekava:                 Ärindus ja haldus

Sihtgrupp:                  Algtasemel ja edasijõudnud müügitöötajad, ettevõtjad

Toimumiskoht:           Meta-Profit koolituskeskus, Koskla tn.16 Tallinn

 

“KÜLM KÕNE” – kuidas kasvatada esmaste kliendikõnede tulemuslikkust.
 
Vaatamata tehnoloogia kiirele arengule, internetiturunduse ja sotsiaalmeedia mõju invasioonile jääb telefoni teel kliendisuhte loomine paljude ettevõtete müügiarsenalis kindlale kohale ka edaspidi. Telemarketingi osakonnad, alustavad ettevõtjad, kliendihaldurid – kõigi nende töös on suur osakaal “külmadel kõnedel”. Külm kõne on esimene sinu poolt algatatud kontakt võimaliku ostjaga telefoni teel. Kohe alguses kujunev kontakt otsustab – kas sa saad kohe võimaluse astuda ka järgmine samm müügi suunas või pead edaspidi leidma uusi võimalusi kliendile lähenemiseks. Või saab selle kliendi varem või hiljem endale keegi teine.
Reeglina peetakse “külma kõnet” kogu müügitöös kõige raskemaks osaks. Enamasti on alustaval müüjal tulemuseta külmade kõnede protsent kõrge ning hakkab vähenema kogemuse lisandudes.
 
Iga kaotatud “külm kõne” tähendab ettevõtte jaoks müügitulu kadu. Samuti paljud töötajad ei suuda suure "ei"-de osakaaluga sisemiselt toime tulla ning lahkuvad, mis tähendab ettevõtte jaoks lisanduvat ressursside kulu uue töötaja värbamiseks. Tulemuslikkuse tagamiseks on esmatähtis müügipersonali toetamine ning hea ettevalmistus – positiivne sisemine häälestus, motivatsioon ja müügioskused.
 
Antud koolituspäeval leiavad osalejad vastuseid järgmistele küsimustele:
Kuidas suurendada enda tööpäevas tulemuslike “külmade kõnede” osakaalu?
Kuidas edukalt toime tulla “külmade kõnedega” kaasneva sisepingega?
Milliste vahendite abiga saan end häälestada positiivselt, luues aluse heale töövõimele ja tulemustele?
Kuidas läbi pääseda esmasest barjäärist ja äratada kliendis huvi vestluse jätkamise (ning kauba/teenuse) suhtes?
Millised on tehnikad, millega ma saan klienti suunata langetama otsust minu kauba/teenuse kasuks?
Kas “külma kõne” tegemisel on erisusi B2B turul ja erakliendi turul tegutsedes?
  
KOOLITUSE TULEMUSED:
 
-     Osalejate enesekindlus “külmade kõnede” läbiviimiseks on tõusnud.
-     Osalejad on õppinud analüüsima enda sisehäälestust ja mõistavad selle olulisust müügitöö tulemuslikkuses.
-     Osalejad on tundma õppinud psühholoogilisi seaduspärasusi ja tehnikaid, mis aitavad luua kliendiga “külma kõne” jooksul paremat kontakti ning kasvatada müügikõnede        tulemuslikkust.
-     Osalejad on õppinud “külmade kõnede” nippe teiste osalejate ja praktiku kogemustest.
 
 
KOOLITUSE TEEMAD:
 
1) HÄÄLESTUS. Enesehäälestuse praktiline toime müüja igapäevatöös – mõju töövõimele, kõnede tulemuslikkusele ja negatiivsete kõnedega toimetulekule. 3 nurgakivi, millele toetub sisemine kindlustunne tööl. Enda töö mõtestamine ja selle tähenduslikkus. Eneseanalüüs. Häälestumise tehnikad positiivse ja aktiivse tööseisundi loomiseks.
  
2) LIITUMINE ehk “ukse avamine”. Huvi kui esmane tingimus telefonikõne edukale jätkamisele kliendiga. Kuidas ja millega tekitada huvi “külma kõne” esimeste sekundite jooksul, et saada luba pikemaks suhtluseks? Liitumine kliendiga sisulisel ja vormilisel tasandil ehk professionaalne kontaktiloomine, et jõuda “ühele lainepikkusele”. Kliendi võtmesõnade kasutamine ning kohandumine. Kas ja millal teha kliendile teenuse/kauba presentatsioon?  
 
Praktiku sessioon:
Anneli Varjun, projektijuht, kliendisuhete juht: "Jagan osalejatega sellel praktilisel koolitusel enda pikkade tööaastate jooksul kogutud teadmisi ja mõtteid, kuidas saada kliendiga paremat kontakti eelkõige B2B müügi kontekstis". 
 
3) MÕJUTAMINE. Lingvistilised tehnikad, mis sobivad heaks kontaktiloomiseks, kliendi vastupanu pehmendamiseks ja millele toetumine suurendab müügi toimumise tõenäosust, suunates klienti meile soodsas suunas. Professionaalne toimetulek klassikaliste vastuväidetega.
 
 
 
 
KOOLITUSMATERJALID:
Iga osaleja saab õppematerjalid.
 
KOOLITAJA:
Koolituse läbiviijaks on Meta-Profiti kogenud treener-konsultant, sertifitseeritud superviisor Margus Salumets, kes on teinud aastaid tööd sisekoolitajana (müügi- , enesekehtestamise-, teeninduskoolitused, isiksuslik areng jpm.) ning juhtinud mitmeid avatud koolitusi. Samuti on koolitajal pikaajaline praktilise müügitöö kogemus.
 
KOOLITUSE AJAKAVA:
•   9.45-10.00 kogunemine, tervituskohv
•   10.00-11.30 koolitus
•   11.30-11.45 kohvipaus
•   11.45-13.00 koolitus
•   13.00-14.00 lõuna
•   14.00-15.30 koolitus
•   15.30-15.45 kohvipaus
•   15.45-17.00 koolitus
 
TÕENDID:
Osalejad saavad koolituse läbimise kohta Meta-Profiti tõendi (EHISe majandusteate nr 141725).
 
KOOLITUSE HIND:
1-päevase müügitreeningu hind 1-le osalejale on 139 EUR
 
Registreerumisel kuni 7.11.2016 kehtib soodushind -15% 118 EUR.
 
2 ja enama osaleja korral ühest ettevõttest lisasoodustus 10%.
Hinnale lisandub käibemaks 20%
 
Hind sisaldab: 1-päevast koolitust, kohvipause ja lõunasööki, õppematerjale ning tõendit.
 
 
Lisainfo ja koolitusele registreerumine: See e-posti aadress on kaitstud spämmirobotide vastu. E-posti aadressi nägemiseks peab olema JavaSkripti kasutamine olema lubatud. ; tel 646 1380.         

 

Tagasi koolituste pealehele

Miks valida meid enda organisatsiooni arenduspartneriks?

Pikaajaline kogemus – oleme asutatud 1996. aastal. Meie 20-aastane koolitus- ja konsultatsioonikogemus on garantiiks tippkvaliteedi tagamisel. Meid on usaldanud üle 500 organisatsiooni Eestis ja välisriikides, oleme koolitanud üle 14000 inimese.

Personaalsus – loome personaalseid arendusprogramme ja koolitusi. Lähtume konkreetse organisatsiooni vajadustest ning eesmärkidest, valime sobivad arendusvahendid, meetodid, teemad.

Originaalsus – suur osa meie koolitustest on autoriprogrammid, loodud toetudes pikaajalisele enesetäiendusele, uurimistööle ja inspireerituna igapäevasest tööst organisatsioonidega. Meil on üle 40 autorikoolituse. Oleme välja andnud 5 raamatut organisatsioonipsühholoogia ja sotsiaaltöö valdkonnas.

Püsiv meeskond – meil on püsiv koolitajate ning projektijuhtide meeskond, mis tagab järjepideva arendustöö ning koolituste kvaliteedi. Kõik meie treener-konsultandid on psühholoogia või andragoogika haridustaustaga.

Oleme Eesti Koolitus- ja Konsultatsioonifirmade Liidu liige

Kõik liikmed järgivad oma töös Liidu Eetikakoodeksit ning Kvaliteedistandardit.

Kliendid meist

“Helmesest osalenud keskastmejuhid ja eksperdid leidsid, et Meta-Profiti koolitus oli hästi  struktureeritud, vaheldusrikas ja valdkonnaga haakuvad teemad ja näited. Kogu koolituse (sh õppematerjalide) ülesehitus toetasid  õpitut ja on rakendatavad päriselus. Koolituse väärtuslikuima osa moodustasid praktilised ülesanded, mis on aidanud kinnistada töötajate käitumist stressi- ja konfliktsituatsioonides. Hoolimata east, kogemusest ja emotsionaalsest intelligentsusest õppisid kõik uusi tehnikaid ja nõkse - seda näitas koolituse tagasiside küsitlus.
 
Heli Jaago
Kvaliteedijuht
Helmes
"Meta-Profiti meeskond teeb koolituse ettevalmistamisel väga põhjalikku tööd sihtgrupi vajaduste väljaselgitamisel ning eesmärkide püstitamisel.
Koolitusel osalenute tagasiside on valdavalt ülipositiivne. Tunnustatakse koolitajate laia silmaringi, professionaalsust auditooriumi valitsemisel ja intrigeerivate situatsioonidega toimetulekul. Koolituste põhivääruseks peetakse enese, kollektiivi ja organisatsioonikultuuri kõrvaltvaatamise võimalust, analüüsioskuste süvenemist probleemide käsitlemisel ja praktilisi näiteid igapäevaolukordades rakendamiseks."
 
Anne Sirge
Koolitusosakonna juhataja
Ida-Tallinna Keskhaigla
“Meta-Profiti koolitused on üks tõeline positiivne energiasüst igapäevarutiini. Koolitused on interaktiivsed ja sisu paneb pikaks ajaks teemade üle iseseisvalt edasi mõtisklema. On selgelt näha, et sisu on alati välja töötatud konkreetselt meie organisatsiooni vajadusi ja eripärasid arvestades, lahendused probleemidele on toimivad, ja julgus neid organisatsioonis rakendada on loonud positiivseid muutusi meeskondade toimimises ja aktiivsuses. Meie juhtide oskused inimesi coachida ja motiveerida on tänu Meta-Profiti koolitussarjale paranenud ja mis kõige olulisem - nad on ka ise motiveeritumad ja nakatavad pärast koolitust oma teotahtelisusega ka teisi."
 
 Geirit Jansen, AIESEC member in TTÜ
"Läbi koolituste on muutunud meie liikmete viis juhtida organisatsiooni – coachingust on saanud harjumus ning tava, mis aitavad liikmetel mõista paremini organisatsiooni väärtusi ning indiviidi panust sellesse. Meie liikmed näevad arenguvestluste olulisust inimeste ja protsesside juhtimises. Koolitus muutis viisi, kuidas meie liikmed mõistavad meie organisatsiooni, maailma ning seejuures iseend. Teemad ja tegevused olid neile head väljakutseks, kuigi meie liikmed on eelnevalt läbinud mitmeid koolitusi ning paljud neist on alustanud ise koolitajateekonnaga."
 
Alan Ibarra
Vice President Talent Management
Aiesec Eesti OÜ
“Mille poolest oli koolitus eriline:
- koolituse aeg oli maksimaalselt ära kasutatud; - konkreetselt meie meeskonna vajadustest lähtuv (mis on minu arvates  väga tähtis) ja paindlik lähenemine; - tempo oli sobiv; - maksimaalne meeskonna jälgimine ja analüüsimine.“

Katrin Tamme
haridus- ja noorsootöö nõunik
Jõhvi Vallavalitsus
“Oleme Meta-Profitiga teinud koostööd aastast 2007. Koostöö on olnud meeldiv ja meie inimestele väga arendav. Oleme tellinud põhiliselt raske kliendi koolitusi klienditeenindajatele ja ka juhtidele erinevaid teemasid. Eriliseks väärtuseks peame Alexander Kotchubei loodud toimivaid autoriprogramme, mis on päriselus ka rakendatavad ja on personaalselt kohandatud meie organisatsiooni konteksti.
Kõik Meta-Profiti koolitajad ja teised töötajad, kellega oleme kokku puutunud, on inimestena meeldivad, head suhtlejad, siirad ja avatud, kellega on rõõm asju ajada.“

Maigi Reintal
Personalijuht
AS Veolia Keskkonnateenused
„Arenguprogramm juhtimis- ja koostöövõimekuse tõstmiseks Narva Linnavalitsuse Rahandusametis. Rahandusameti meeskond jäi Meta-Profiti koolitusteenusega väga rahule: koolitajad olid asjatundlikud ja väga sõbralikud ning kõik toimus korrektselt ja õigeaegselt. Tahaks hinnata Meta-Profiti väga meeldiva koostöö eest - kui võimalust on, siis sooviksime tulevikus Teiega koostööd teha ja julgeme Teid ka teistele soovitada.”

Jelena Golubeva
Direktori asetäitja
Narva Linnavalitsuse Rahandusamet
“Kolmel päeval toimunud koolitus „Organisatsioonikultuur ja klienditeenindus“ oli nii oma sisult, ülesehituselt kui ka probleemi asetuselt üks omanäolisemaid, kus on õnnestunud osaleda. Vaatenurk ja probleemi asetus ning tee lahendusteni olid uudsed ja huvitavad. Eriti meeldejääv oli psühholoogilisest lähtenurgast suunatud lähenemine.”

Ain Kütt RMK Sagadi muuseumi juht
© 2011 Meta-Profit - organisatsioonide koolitus ja konsultatsioon aastast 1996 | 646 13 80 | meie@metaprofit.ee | Madara tänav 29, 10612 Tallinn | EHISe ID: 7240